noticies alegres




Fer anys no sé si és ben bé trist o alegre. Amb una mica de retard explico que vaig fer 25 anys aquí a Pokhara. Vaig passar un dia fantàstic amb els meus amics nepalis. La sarita, que ja em crida "germana" enlloc de Gina, em va despertar amb un ram de flors i vem seguir el ritual de la Tika (enclastar colorant vermell amb arròs al front). S'ho van currar moltissim i van cuinar truita de patates....mmm....!!!per la nit, ens vem posar a ballar música nepali al jardí. Els encanta ballar i ho fan amb molta gràcia movent les manetes de totes les maneres possibles.




Però...també ha sigut l'aniversari del meu pare que per si de cas no dic quants en fa. A la seva salut, el Gopal i jo ens vem pendre una birra fresqueta al peu de les muntanyes. Moltes felicitats guapu!!!!

1 comentari:

Marc ha dit...

Ala nena, què xulo!!!!
Estàs tenint un tipus de viatge molt intens... com estàs exprimint Pokhara amb cadascuna de les seves parts cotidianes.

Un petonàs molt fort de la Mireia i el Marc!!!!