Nil

http://www.youtube.com/watch?v=8oerRuVDmRc&feature=related
(canco d Jack Johnson sobre Andaman)
Després de 60 hores de creuar el subcontinent indi, de costa oest a costa est, un avió m’ha deixat a Port Blai, capital d’Andaman. No sabia exactament on anava ni que em trobaria així que he sortit de l’aeroport sense direcció. Error. Només sortir m’han atacat els Rickshaw wallah, però ho han fet suaument, pacíficament,…..així doncs, aquest taranna dolç m’ha confirmat que havia arribat a territori illenc. Calma I tranquil·litat, just el que estava esperant.
Un rickshaw wallah m’ha conduit al port on he hagut d’assolir un grau més de paciència per aconseguir un billet de vaixell cap a Nil, una illa semiselvatge. He fet una hora de cua a la fila de “ladys Q” envoltada de dones cridaneres però amables i, sobretot, senzilles.
Feia segles que no pujava a cap vaixell i havia oblidat el balanceig...ara a la dreta…ara a l’esquerra…
Al cap de dues hores divisava la illa de Nil a l’horitzó, envoltada de sorra blanca i aigües turqueses que la llum del sol encara feia més boniques. Espessa vegetacó tropical. Hauran de pasar un parell de dies perquè els meus ulls s’hi acostumin.
Doncs si, els dies van passant…practicament un mes a la illa de Nil amb dos amics austriacs anant amb bicleta d’una punta a l’altra, fent descobertes per l’illa, fent snorkel, postes de sol, animals, tranquilitat…..en fi, un dels millors mesos de la meva vida! Ho recomano molt a tothom!!!!