CREUANT LA FRONTERA-PER FI A NEPAL!! JA VEIG ELS HIMALAYES!!!!!




Vaig decidir continuar la marxa sola altra vegada, “abandonant” les meves encantadores companyes, no em podia aguantar les ganes d'arribar a Nepal!!! Vaig agafar un autobús que sortia de Varanasi a les 8.30 del matí i que em va deixar a la frontera al vespre, després d’un viatge que va ser realmente una pallissa però on vaig fer forces relacions socials amb els companys d’autobús. Vaig creuar per Sonauli, la frontera que queda al sud de Nepal, i no va suposar cap problema (tinguent en compte que les fronteres mai són llocs acullidors). Només arribar a Nepal i fer el visat, ja vaig notar la primera diferència: els nepalis són un encant i el més important, no són uns marujes descarats com els indis!!! per celebrar l’entrada a Nepal em vaig pendre una Tiger Beer (que em va costar una fortuna, 1,5 euros aquí són molts diners) en un antre d’hotel, però amb uns propietaris entrenyables. Vaig dormir 3 horetes i vaig agafar un altre autobús en direcció a Pokhara.

Desbordava felicitat. A mesura que entrava al país, cada vegada tot era més bonic. El conductor de l’autobús em va convidar amablement a seure a dalt de l’autobús amb les maletes, on vaig passar 8 hores amb uns ulls com taronges ja que no podia creure la bellesa que estava veient. L’aire fresc i la vista de 360º són les ventatges de viajar al sostre d’un autobús. Al cap d’una estona s’aixercaven els Himalayas davant meu, amb una bellesa tan espectacular que no sóc capaç de descriure-la i de sobte vaig tenir la sensació que aquçi m’hi quedaria força temps, havia trobet el meu lloc.

Finalment, el cansament em va vèncer i, malgrat els bots de l’autobús, em vaig estirar sobre les maletes i em vaig adormir profundament fins arribar a Pokhara, com una maleta més.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Georginaaaaa! Moltes felicitats, estem aquí tots quatre a Girona al pis del cusinet (Imma,Roger, Nàdia i Joan). No tenim Skype, els papes intentaran connectar-se més tard perquè no han pogut arribar a l'hora que teníeu pactada...Un petó molt gran i que passis molt bon aniversari!!

Marc ha dit...

Hola preciosa!!!
MOLTES FELICITATS!!!!!Què guay celebrar el teu aniversari a Pokhara,això és un luxe que no tothom pot tenir! Esperem que hagis conegut als germans dela Elia Guesthouse, el Amrit i companyia.També desitgem de tot cor que puguis trobar al Diwash Pradeshi, preguntant a l'agència israelita o qui sap com.
Ahir estavem al busi no et vam poder felicitar, pero esperem que passessis un molt bon anirversari!!! UNPETONAS GEGANT
Marc i Mireia

Anònim ha dit...

Hola Georgina
He trovat el teu blog per mediacio de la Mireia i Marc ,be et fan propaganda,
Air et vaig enviar un e.mail per felicitarte el teu aniversari , no ho dic pero son 8 meins qque la Cristina , que va ser el dia 13 ,tambe el del Jordi. Com no se si el has rebut et felicito de neu

Petonets , no m agrada dirme tieta , perque de tieta nomrs ni ha una ¿saps qui era?

Espero que siguis disfrutan de tot el teu entorn
La germana del teu pare
Maribel

Anònim ha dit...

Eis!!!!

Moltíssimes felicitats!! Com estàs?¿ Ja veig que de cullons, molta sort bonica!!!

Mil petons

Pd- Perdona pel retard pro he estat molt liat, grans canvis a la vida,jejej

Martí

Anna Garrido ha dit...

Nenaaaa! moltes felicitats!!! sento molt que se m'hagi passat el dia, per molt esbojarrada que tingui la vida, no tinc excusa. Carinyo, com estas!!!??? M'agrada molt llegir el que vas escribint al teu blog, i es que sembla que a traves de les teves paraules et pugui imaginar tal com ets. Potser per tu perd força perque has viscut moltes mes coses, mes profundes i inexplicables, pero per aquells que estem tan lluny i no tenim ni idea de que fas, es com veure't a traves d'una finestreta. Guapi, ja t'escriure un mail explican-te la meva vida, que he estat molt perduda ultimament. Carinyo, t'envio toooota la meva energia mes positiva i un petonas tan gran com els himalayes. Espero que segueixis gaudint d'aquesta meravellosa i unica experiencia que estas tenint (kina enveja fas, nena). Res mes carinyo, que t'estimo molt i que encara que no parlem en molt de temps, et porto al cor sempre.
Anna

Unknown ha dit...

Hola, som els Franqui!

Ens fas molta enveja! Només desitjar-te que gaudeixis d'aquest temps que estàs fent el viatge i ja seguirem en contacte.

Anònim ha dit...

Hola Georgina
Com veig que estas be , pero en aquet reco del mon , n, olvides que dema es el aniversari del teu pare , no dic quants pero es un i mig meins que jo
Petonets el MaRC elnen esta molt grand i tremendo tot ho enten ,nomes plora quand vol una cosa per ejempla el movil i si es el del iaio millor.
En Flori s enfada perque nomes que sent la musica ja esta pendent del movil i despres a plorar.

Petonets de part de tots
La tieta Maribel

Anònim ha dit...

hola Georgina, tutto molto bello e significativo il tuo viaggio verso l´Oriente. Ricordo i tuoi primi passi sul Camino de Santiago in Spagna, la prima vera esperienza che non si dimentica mai e poi arrivano le altre esperienze di cammino per il mondo ... saluti e arrisentirci!

Åsa y Luigi ha dit...

hola Georgina, tutto molto bello e significativo il tuo viaggio verso l´Oriente. Ricordo i tuoi primi passi sul Camino de Santiago in Spagna, la prima vera esperienza che non si dimentica mai e poi arrivano le altre esperienze di cammino per il mondo ... saluti e arrisentirci!

Åsa y Luigi ha dit...

hola Georgina, tutto molto bello e significativo il tuo viaggio verso l´Oriente. Ricordo i tuoi primi passi sul Camino de Santiago in Spagna, la prima vera esperienza che non si dimentica mai e poi arrivano le altre esperienze di cammino per il mondo ... saluti e arrisentirci!